Filtreeri postitusi

Kas toote või teenuse hind tekitab võlatunnet?

Kas sinu toote või teenuse hind tekitab kliendis võlatunnet?

Võlg on võõra oma, öeldakse. Aga kuidas on lood emotsionaalse võlaga, mis võib tekkida kliendil siis, kui hind ja väärtus ei ole omavahel tasakaalus?

Tundub võib-olla esmapilgul ebaoluline, aga tegelikult mõjutab hindade psühholoogia otseselt seda, kuidas klient sinu teenust kogeb, tagantjärele hindab ja kas ta sind soovitab või mitte.

Loe lisaks

Kui ainult turundusest ja müügist piisa

Kui ainult turundusest ja müügist ei piisa.

Sa võid teha kõik "õigesti" – sul on ilus koduleht, selge teenus, sotsiaalmeedia jookseb ja sõnum tundub paigas.
Aga kliendid ei tule.
Ja siis hakkad mõtlema, mida veel saaks paremini. Rohkem reklaami? Uus pakkumine?

Aga võib-olla on probleem palju sügavamal.
Loe lisaks

Äri-terapeut?

🌀 Kas võiks olla olemas selline sõna nagu "äri-terapeut"? Või mis?

Olen süsteemne terapeut ja kasutan oma töös pere- ja ärikonstellatsiooni meetodit. Minu jaoks tähendab see seoste, skeemide ja dünaamikate nähtavaks tegemist – ükskõik, kas me räägime paarisuhtest või tööst.
Naljaga pooleks olen vahel öelnud, et mul ei ole vahet, kas inimene räägib mulle oma suhteprobleemidest või tööalastest väljakutsetest – tihti tuvastan mustrid, mis on pärit lapsepõlvest, peresüsteemist või varasematest elukogemustest.
Loe lisaks

Arhiiv